úterý 7. října 2014

Dokončení příběhu

Minulý týden jsme ve slohu dokončovali příběh. Mohli jsme si vybrat jeden ze tří začátků v učebnici,(str.23/5) do příběhu jsme měli zařadit přímou řeč. Někomu se příběh skvěle vydařil, někdo má ještě co pilovat. 
Zde malá ochutnávka. Další v sešitech Vašich dětí.

Začátek I.

       ...A najednou křup, z vejce se vylíhl malinkatý dinosaurus a začal legračně pobíhat okolo skořápek, které byly obří a byly tlusté jako omítka. Začal jsem se smát, ale potom jsem přestal, protože to bylo nějaké divné. "Kde se tu mohlo vzít dinosauří vejce?" vykřikl jsem.  A potom si mě všiml. Já myslel, že je se mnou ámen, ale naopak. 
           Dinosaurus ke mě přiběhl a přitulil se ke mě, jako bych byl jeho máma. Potom se ozval strašný křik a z lesa nedaleko naší vesnice vyběhla pravá dinosauří máma. Vzala si mládě a šla s ním zpět do lesa. 
           Naštěstí byli rodiče na nákupu daleko ve městě, takže to nebyl malér. Když rodiče přijeli z nákupu, dělal jsem, jako že nic, i když to byl divný den. Velice divný. 

Napsal: Marin

Žádné komentáře:

Okomentovat